Screen-dumps af certifikat-installering i Mozilla og Konqueror

Hej

Til dem der ikke selv gider prøve, har jeg dumpet nogle screens der
viser hvordan man installerer certifikater i Mozilla og Konqueror.

http://www.sslug.dk/signatur/mozilla-da/
http://www.sslug.dk/signatur/konqueror/

Så lang, så godt. Hvad kan jeg nu bruge det til?

Jeg må lige indrømme at jeg ikke helt er klar over hvad jeg har gjort,
men bare klikket lidt rundt og taget nogle dumps.

Hvis jeg har skrevet noget sludder, så giv mig lige en mail om det.

mvh/hans
Jeg betaler primært skat til hr. Berlusconi
				-- Jacob Sparre Andersen