SV: [SIGNATUR] Screen-dumps af certifikat-installering i Mozilla og Konqueror

Godt gået.

Jeg kan se at Konqueror vist ikke opdager, at der er et rodcertifikat med i
P12-filen.

Er der nogle af jer gutter (m/k), der ved hvilke procedurer der skal til for
at få OCES produktions-rodcertifikatet med i Konqueror, så man slipper for
fejlmeddelelsen og slipper for selv at skulle installere rodcert?

Hans skriver på siden under Mozilla:
"Du ser nu spørgsmål om master password.
(jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skulle skrive her, men skrev blot Test1234 og
det virkede.) "

Masterpassword er beskyttelsen af den private nøgle i Mozilla's keystore.
Det er det der skal anvendes under den efterfølgende brug af certifikatet og
ja man kan vælge det samme som for p12-filen, hvis blot ens password er
sikkert.

En lille bemærkning baseret på erfaring i branchen: Skriv i vejledningerne
at "Test1234" KUN er et eksempel og at man skal vælge et andet SIKKERT
password i "reallife" (8 tegn, store+små bogstaver og tal - og håbløst at
gætte for andre)

Der kommer en SSL-server der kræver et klient-certifikat, så man kan prøve
det af.

Venlig hilsen
Peter Lind Damkjær
TDC