Re: [SIGNATUR] ikke fremmøde - Keysigning, troværdig signatur

Joergen Ramskov <sslug@sslug> wrote:

>Jeg benytter Ringkøbing Landbobank (en lokalbank, der dog efterhånden
>har vokset sig relativt stor) og det med personligt fremmøde er da løgn
>og latin.

Samme her. Jeg blev i sin tid kunde hos Lån & Spar Bank via
brevveksling. Senere tilmelding til homebanking i samme bank foregik
på samme måde. Jeg har i enkelte tilfælde benyttet mig af en af deres
relativt få filialer, men det har aldrig været et krav for noget som
helst.

Så, ja - bankverdenen spiller med musklerne, men det er ren parade.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Postet fra Agent - den bedste newsreader til Linux.