Re: SV: [SIGNATUR] Screen-dumps af certifikat-installering i Mozilla og Konqueror

On 14 Feb 2003, Anders Feder wrote:

> Mads har vist lidt erfaring med det:
> http://www.sslug.dk/emailarkiv/signatur/2002_09/msg00000.html

Ja, bortset fra at jeg vist aldrig fik gjort det :-( - Alt det bøvl med
Infosoc startede jo kort derefter.

Iøvrigt har jeg været meget optaget de sidste par dage.

Mads

There has never been a good war or a bad peace.
                           - Benjamin Franklin