Demo af digital signatur klar til test! Linux community er FØRST!

Hej,

Som lovet har jeg lavet min demo færdig. Der er stadig en del fejl
rundomkring som bær over med mig. Dette skal opfattes som et eksempel på at
digital signatur saktens kan bringes til at virke i en linux verden.

Demo: https://bofriis.dk:9443/pp

Download TDCs testcertifikater: https://certifikat.dk/developer

Prereq:
* Java plugin installeret i browser
* Det virker i min Mozilla 1.2.1 under linux med Sun's JRE 1.4.1

Gem nøglefilen på disken. I logon applet er der en "funktioner->gendan" hvor
certifikatet importeres/kopieres til brugens "home".

I er velkommen til at stille spg.

Lad mig få høre hvad der virker og hvad der ikke virker.

/Bo
http://bofriis.dk