Re: [SIGNATUR] Demo af digital signatur klar til test! Linux community er FØRST!

On Mon, 17 Feb 2003, Jens Bo Friis wrote:

> Hej,
>
> Som lovet har jeg lavet min demo færdig. Der er stadig en del fejl
> rundomkring som bær over med mig. Dette skal opfattes som et eksempel på at
> digital signatur saktens kan bringes til at virke i en linux verden.
>
> Demo: https://bofriis.dk:9443/pp

Jeg kan godt komme ind på https siden, men når jeg redirectes til http
siden, så stopper festen?

Mads

ATA100 is another testimony to the fact that pigs can be made to fly given
sufficient thrust.
                       - Linux kernel hacker Alan Cox, on IDE drives