Re[2]: [SIGNATUR] Demo af digital signatur klar til test! Linux community er FØRST!

Hello Mads,

hvornår gør du det? jeg ved at der er lidt fikumdik ved redirect, da
sample app er skrevet til de normale porte 80 og 443. Men da min
server ikke havde 80 og 443 ledige og kl var 4 i nat fik jeg ikke lige
rettet dette til, men jeg synes ikke at være løbet ind i probs med at
blive redireted tilbage til http

/Bo

Mads Bondo Dydensborg> On Mon, 17 Feb 2003, Jens Bo Friis wrote:

> [...]

Mads Bondo Dydensborg> Jeg kan godt komme ind på https siden, men når jeg redirectes til http
Mads Bondo Dydensborg> siden, så stopper festen?

Mads Bondo Dydensborg> Mads