Re: [SIGNATUR] Demo af digital signatur klar til test! Linux community er FØRST!

Det der med at være først skal man altid passe på med... :-)

Jeg har ingen anelse om hvad det her handler om, så jeg prøvede bare at gå ind
på siden...

Har lige prøvet med en IE 5.5 standard setup, og front-siden kommer jeg til
uden problemer. Her trykker jeg på logon. Derefter på "X.509 certificate based
authentication".  Og her sker der bare ikke mere...

Med venlig hilsen Preben

--
"I can think of no faster way to unite the American people behind
George W. Bush than a terrorist attack on an American target overseas.