Re[2]: [SIGNATUR] Demo af digital signatur klar til test! Linux community er FØRST!

Hello Preben,

i roden på dit IE drev har jeg skrevet i en logfil: pp.log (hvis den
findes, så send den til min email - så kigger jeg om jeg kan se
noget).

hvis den ikke findes, prøv at åbne java konsollen og se om den skriver
noget der...

Lige en bemærkning. Disse applet er lige nu STORE. næsten 1Mb da den
indeholder hele BouncyCastle kryptobiblioteket og det meste bliver
optimeret væk.

/Bo

Preben Mikael Bohn> Det der med at være først skal man altid passe på med... :-)

Preben Mikael Bohn> Jeg har ingen anelse om hvad det her handler om, så jeg prøvede bare at gå ind
Preben Mikael Bohn> på siden...

Preben Mikael Bohn> Har lige prøvet med en IE 5.5 standard setup, og front-siden kommer jeg til
Preben Mikael Bohn> uden problemer. Her trykker jeg på logon. Derefter på "X.509 certificate based
Preben Mikael Bohn> authentication".  Og her sker der bare ikke mere...

Preben Mikael Bohn> Med venlig hilsen Preben