Re: Re[2]: [SIGNATUR] Demo af digital signatur klar til test! Linux community er FØRST!

> Lige en bemærkning. Disse applet er lige nu STORE. næsten 1Mb da den
> indeholder hele BouncyCastle kryptobiblioteket og det meste bliver optimeret
> væk.

OK, måske var jeg bare lidt utålmodig, efter 1 minuts tid kommer der et
Java-vindue frem, hvor jeg kan skrive et CPR-nummer ind, men ikke andet...
Hvad skal der ske her? Kunne jeg få en step-by-step tutorial? :-)

Med venlig hilsen Preben

PS. Jeg har *overhovedet* ingen anelse om hvad det er jeg laver kan du høre...
:-)