Hilsen fra søster-OS MacOSX - om signatur kompatibilitet

Hej

Jeg har interesseret fulgt med i Jeres diskussioner om den digitale signatur. Dette er nok det bedste sted at få indsigt i de tekniske udfordringer. Da jeg ved der har været diskussioner, både her og især på Comon, om hvilke platforme der kunne klare certificaterne vil jeg lige komme med et indlæg:

Jeg kan fortælle at begge test-signaturer importerede fint i Mozilla 1.3b - uden æøå problemer
Det lader også til at importere fint til PGP 8.0 freware versionen.
Det samme gælder openssl.

Demo: https://bofriis.dk:9443/pp
Virker ikke for mig; men jeg tror problemerne ligger mellem Mozilla og den Java 1.4.1 developer preview Apple er nået til.

Tak fordi jeg må være med på en lytter.

Venlig hilsen
Tim