Re: [SIGNATUR] Hilsen fra søster-OS MacOSX - om signatur kompatibilitet

On Mon, 17 Feb 2003, Tim Thøgersen wrote:

> Jeg kan fortælle at begge test-signaturer importerede fint i Mozilla
> 1.3b - uden æøå problemer

OK, og det vil sige at du ser teksten "Åse Æreløv" på dette
skærmbillede?:
http://www.sslug.dk/signatur/mozilla-da/mozilla-da-10.png
(se hele serien http://www.sslug.dk/signatur/mozilla-da/)

Jeg har tilføjet dit input til:
http://www.sslug.dk/signatur/

> Tak fordi jeg må være med på en lytter.

"lytter"? Det ser nu ud til at du skriver ;-)
Tak fordi du skriver.

mvh/hans
Jeg betaler primært skat til hr. Berlusconi
				-- Jacob Sparre Andersen