Re: [SIGNATUR] ufri software (was: Demo af digital signatur klar til test! Linux community er FØRST!

On Tue, 18 Feb 2003, Mads Toftum wrote:

> Kunne du ikke tænke dig at uddybe den noget nærmere.

Som jeg forstod det, så har Bo nogle moduler i sin kode som han ikke
selv er herre over. Disse moduler er ikke fri software. Det er vel
nærmest Netscape/StarOffice-problemet om igen.

Det næste trin er også hvor godt man kan beskytte koden. GPL giver
nogle muligheder, men skal der til at føres sager, kan det blive
kostbart og det vil være en fordel at komme ind under FSF - altså som
Gnu-software. Der er så flere ting der skal overvejes.

Hvis nu nogen gafler ens Java-applet, kan man så spore den ved at tage
og disassemblere den version man kan download fra skurken? Var der
ikke engang noget der mocca der kunne sådan?

mvh/hans
Jeg betaler primært skat til hr. Berlusconi
				-- Jacob Sparre Andersen