Re[2]: [SIGNATUR] Hilsen fra søster-OS MacOSX - om signatur kompatibilitet

Hello Anders,

jeg har fundet en fejl i kryptobiblioteket som gør at Mozilla med
plugin ikke virker (i hvert fald på min maskine). Jeg har fixet det,
men mangler deploy. Det gør jeg i aften.

Tak til alle der indtil nu har gidet at lege lidt min digital signatur
implementation.

/Bo
http://bofriis.dk

Anders Feder> On Mon, 2003-02-17 at 15:50, Tim Thøgersen wrote:
> [...]

Anders Feder> Hvis du bare får en blank side kan du prøve
Anders Feder> https://bofriis.dk:9443/pp/index.html i stedet. Det virkede for mig.