Re[6]: [SIGNATUR] Demo af digital signatur klar til test! Linux community er FØRST!

Hello Mads,

Mads Toftum> On Mon, Feb 17, 2003 at 11:12:45PM +0100, Jens Bo Friis wrote:

> [...]
Mads Toftum> Kunne du ikke tænke dig at uddybe den noget nærmere.

Det er nu ikke så spændende. det handler om at jeg har udviklet noget
som andre endnu ikke har på plads. Jeg hentyder ikke til dig, men til
store firmaer som kan have en kommerciel interesse i at komme først.

jeg ønsker ganske simpelt ikke at forære dem det hele på nuværende
tidspunkt ved at gøre kildekoden offentlig.

derimod er jeg mere end interesseret i at alle får at vide hvilke
teknikker der ligger bag (protokoller og design). det er kun de
fysiske implementering som jeg ønsker at holde for mig selv lidt
endnu

/Bo