Re: [SIGNATUR] sigguide-0.1 og OpenSSL

On Wed, 2003-02-19 at 14:14, Hans Schou wrote:
> Det ser jo godt ud! Jeg vil teste den på fruen senere.
> (selv tror jeg at jeg holder mig til tekst-mode ;-)

:)

> Sig til hvis du gerne vil have at jeg laver et mirror.

Det ville være fedt. Faktisk ville jeg allerhelst at SSLUG helt overtog
hovedsiden hvis det er muligt da projektet jo egentlig er et produkt af
det arbejde der er gjort her. Hvis båndbredde skulle blive et problem
har Esben Haabendal Soerensen tilbudt at hoste programfilerne på
sunsite.dk.

Jeg ved ikke hvordan det er med NFS-forbindelse mellem SSLUG's maskiner
men hvis det er nogen hjælp har jeg lagt sidens nuværende filer på tyge
i /home/feder/sigguide/. Alternativt ligger de pakket i
http://tyge.sslug.dk/~feder/sigguide.tar

> En par ting jeg kunne finde på at tilføje:

Gode idéer, kommer med i næste version.

> hmm, nu har jeg ikke lige set efter selv, men har du kigget på
> http://www.sslug.dk/linuxbog/signatur/bog/sslugsig-dload.html
> Det ser dog ud til at han kalder openssl.

Ja, jeg har studeret den lidt. Sjørlund kalder også OpenSSL gennem shell
og så vidt jeg husker var han heller ikke helt tilfreds med det.

Ja, noget i den retning.

--
Anders Feder <sslug@sslug>