Re: [SIGNATUR] sigguide-0.1 og OpenSSL

On Wed, 19 Feb 2003, Anders Feder wrote:

> Det ville være fedt. Faktisk ville jeg allerhelst at SSLUG helt
> overtog hovedsiden hvis det er muligt da projektet jo egentlig er et
> produkt af det arbejde der er gjort her.

Well, nu er det dig der har skrevet programmet, og så er det dig der
har ophavsretten. Hvis du vil kredittere nogen, kan du gøre det, men
det er din kode - ikke SSLUGs.

Derfor skrev jeg "mirror".

> Hvis båndbredde skulle blive et problem har Esben Haabendal
> Soerensen tilbudt at hoste programfilerne på sunsite.dk.

Ja, han er en flink mand. Hvis det bare er et mirror du vil have, så
er sunsite.dk et godt sted. De gør meget i dette, men...

> Jeg ved ikke hvordan det er med NFS-forbindelse mellem SSLUG's maskiner
> men hvis det er nogen hjælp har jeg lagt sidens nuværende filer på tyge
> i /home/feder/sigguide/. Alternativt ligger de pakket i
> http://tyge.sslug.dk/~feder/sigguide.tar

...nu vidste jeg ikke lige at du havde et login på Alpha'en, så
hvorfor ikke bare oprette et subdir på
http://tyge.sslug.dk/signatur/sigguide/
og lægge filerne der. Så linker jeg der til.

Mads har tidligere brugt
http://cvs.sslug.dk/signatur/
men det er vist før sig-bogen blev skrevet.

mvh/hans
Næste gang stemmer jeg ikke på Sadam Hussein!