Re: [SIGNATUR] sigguide-0.1 og OpenSSL

On Thu, 2003-02-20 at 00:23, Hans Schou wrote:
> Well, nu er det dig der har skrevet programmet, og så er det dig der
> har ophavsretten. Hvis du vil kredittere nogen, kan du gøre det, men
> det er din kode - ikke SSLUGs.

Der ligger mere arbejde i et program end selve kildekoden. Før vi gik i
gang her vidste jeg end ikke hvad et certifikat var så jeg syntes det
ville være naturligt nok at lade projektet høre under SSLUG ligesom
foreningens øvrige signatursoftware. Hvis der er et problem er et mirror
naturligvis også helt OK med mig men meld lige ud så jeg ved hvor jeg
står.

> Ja, han er en flink mand. Hvis det bare er et mirror du vil have, så
> er sunsite.dk et godt sted. De gør meget i dette, men...

Men hvad?

> ...nu vidste jeg ikke lige at du havde et login på Alpha'en, så
> hvorfor ikke bare oprette et subdir på
> http://tyge.sslug.dk/signatur/sigguide/
> og lægge filerne der. Så linker jeg der til.

Fordi jeg ikke lige var sikker på hvor fri en politik I har med hensyn
til hvad der må placeres udenfor hjemmebibliotekerne. Men det er hermed
gjort.

--
Anders Feder <sslug@sslug>