Re: [SIGNATUR] sigguide-0.1 og OpenSSL

Hej Erling,
Tak for inputtet.

On Thu, 2003-02-20 at 05:05, E. Sjørlund wrote:
> Hvorfor laver du ikke begge indtastningerne af password i samme skærm,

Det mener jeg også jeg gør? Efter første indtastning kommer et nyt
indtastningsfelt op og dækker det gamle - på samme 'frame'. Eller
misforstår jeg hvad du mener?

> Forøvrigt er det en klar tekst du får ind, så det er en banal opgave at
> sikre sig, at der indgår 8 tegn, tal, store - og små bogstaver.

Du har ret. Dog var det meningen at guiden også skulle understøtte andre
CA's (som f.eks. KMD-CA) så jeg regner med at lave det sådan at brugeren
kun får en advarsel hvis passwordet ikke overholder kravene.

--
Anders Feder <sslug@sslug>