Re: [SIGNATUR] sigguide-0.1 og OpenSSL

"Anders Feder" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
news:sslug@sslug
> Hej Erling,
> Tak for inputtet.

> Det mener jeg også jeg gør? Efter første indtastning kommer et nyt
> indtastningsfelt op og dækker det gamle - på samme 'frame'. Eller
> misforstår jeg hvad du mener?
Det jeg mener er:
Linie 1: Felt til password
Linie2: Felt til gentag password

Du kan markere feltet for passwdchar, så det bliver stjerner (eller hvad du
vælger) der skrives på skærmen, men man får muligheden foe at gå tilbage og
rette, hvis der går kludder i det. Altså begge felter tilgængelige
samtidigt.