Re: [SIGNATUR] SSL-test

On Sun, 2 Mar 2003, Peter Lind Damkjær wrote:

> Så har mine gode kollegaer haft lidt luft til at sætte en SSL-server
> op til test af klient-certifikater.

Godt!

> Følg links på
> http://test.certifikat.dk

Jeg bliver ikke spurgt om hvilke af de to certifikater jeg vil bruge,
så den valgte selv at jeg brugte "Åse Æreløv", men det er du måske
klar over. Der findes familier der deler login på deres fælles PC,
og her vil det være nødvendigt at man kan vælge.

> SSL-Servercertifikatet har sti op til GlobalSign, så man skulle
> helst ikke få en advarsel om at servers certifikat er udstedt af en
> "untrusted" issuer.

Alt virker fint her med Mozilla 1.0.

Med Konqueror 2.2.2 fik jeg en fejl:
	The process for the