Re: SV: [SIGNATUR] SSL-test

Hello Peter,

min dur heller ikke. jeg kører med mozilla 1.3beta og jeg bliver
heller ikke promptet for valg

/Bo

Tuesday, March 4, 2003, 7:50:27 AM, you wrote:

Peter Lind Damkjær> Hej,

Peter Lind Damkjær> Jeg har forsøgt at eftergøre Kenneth og Hans' problemer mht. valg af
Peter Lind Damkjær> certifikater (Åse Æreløv/Test Testesen) på en Mozilla 1.1 under Win32.

Peter Lind Damkjær> Jeg har ikke tilsvarende problemer?

Peter Lind Damkjær> Jeg får en dialogboks op med titel "User Identification Request" hvor der er
Peter Lind Damkjær> en comboboks under "Choose a certificate to present as identification". Her
Peter Lind Damkjær> ligger såvel Åses som Test's certifikater.

Peter Lind Damkjær> ????

Peter Lind Damkjær> Venlig hilsen
Peter Lind Damkjær> Peter Lind Damkjær
Peter Lind Damkjær> TDC

Peter Lind Damkjær> -----Oprindelig meddelelse-----
Peter Lind Damkjær> Fra: Kenneth Bucio [mailto:sslug@sslug
Peter Lind Damkjær> Sendt: 3. marts 2003 22:52
Peter Lind Damkjær> Til: sslug@sslug
Peter Lind Damkjær> Emne: Re: [SIGNATUR] SSL-test

Peter Lind Damkjær> Den valgte selv at bruge Åse Æreløvs certifikat, men i øvrigt var der
Peter Lind Damkjær> ingen problemer.
Peter Lind Damkjær> OS/2 Warp4,  Mozilla 1.3b.
Peter Lind Damkjær> /Kenneth Bucio

Peter Lind Damkjær> Peter Lind Damkjær wrote:

> [...]
Peter Lind Damkjær> issuer.
Peter Lind Damkjær> af