Re: [SIGNATUR] Test selv Linux (was: SSL-test

On Tue, 4 Mar 2003, Peter Lind Damkjær wrote:

> Jeg har forsøgt at eftergøre Kenneth og Hans' problemer mht. valg af
> certifikater (Åse Æreløv/Test Testesen) på en Mozilla 1.1 under Win32.

En nem måde du selv kan teste Linux på uden at installere noget, er
ved hjælp af en Knoppix cdrom. Sæt cdrom'en i en maskine med 128MB RAM
på et netværk med DHCP, tænd for den, vent 2 minutter og du har Linux
kørende i en GUI uden at installere noget på harddisken.

En af de tests jeg har udført blev iøvrigt gjort med en Knoppix cdrom.

Knoppix på dansk kan downloades fra:
http://tyge.sslug.dk/knoppix/
og på engelsk fra:
http://www.knopper.net/knoppix/index-en.html