Re: [SIGNATUR] Test selv Linux

Hans Schou wrote:
On Tue, 4 Mar 2003, Peter Lind Damkjær wrote:

Jeg har forsøgt at eftergøre Kenneth og Hans' problemer mht. valg af
certifikater (Åse Æreløv/Test Testesen) på en Mozilla 1.1 under Win32.

En nem måde du selv kan teste Linux på uden at installere noget, er
ved hjælp af en Knoppix cdrom. Sæt cdrom'en i en maskine med 128MB RAM
på et netværk med DHCP, tænd for den, vent 2 minutter og du har Linux
kørende i en GUI uden at installere noget på harddisken.

En af de tests jeg har udført blev iøvrigt gjort med en Knoppix cdrom.

Kanon! jeg bliver konstant mindet om at jeg er stadig newbie når det gælder linux.

Knoppix på dansk kan downloades fra:
http://tyge.sslug.dk/knoppix/
og på engelsk fra:
http://www.knopper.net/knoppix/index-en.html