Re: [SIGNATUR] OCES digital signatur åbnet

On Tue, 11 Mar 2003, Peter Lind Damkjær wrote:

> Så er der adgang til OCES personcertifikater
>
> Læs mere på http://www.tdc.dk/digitalsignatur

Hep, det ser godt ud. På det mere personlige plan er jeg meget glad for at
I anbefaler Standard Flex. :-)

Jeg regner med snart at modtaget min nøgle - så glæder jeg mig til at
teste javaprogrammet med 1.4.1 ... :-)

Mads

P.S. Jeg er pt. meget optaget, Peter, men skal nok vende tilbage!

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to
say it.
  - Beatrice Hall [pseudonym: S.G. Tallentyre], 1907 (many times wrongfully
    attributed to Voltaire)