Re[2]: [SIGNATUR] OCES digital signatur åbnet

Hello Mads,

Mads Bondo Dydensborg> Jeg regner med snart at modtaget min nøgle - så glæder jeg mig til at
Mads Bondo Dydensborg> teste javaprogrammet med 1.4.1 ... :-)

jeg har pt problemer med Sign og java 1.4.1
jeg slåsser med javas security manager og det at den slår fra sig når
jeg installerer min security provider.

jeg har samtidig smadret min jdk1.3 browser så jeg kan ikke teste
længere under java 1.3 >:-(   - men mon ikke at det bare virker ;-)
men jdk1.4.x virker ikke :-((
og IE (native java) virker perfekt =:-o

men jeg skal nok få det til at virke igen.

jeg arbejder pt på en gæstebog hvor man signerer sin indskrivning
med sit certifikat. altsammen kommer til at ligge på mit site...

/Bo
http://bofriis.dk