Re: [SIGNATUR] OCES digital signatur åbnet

On Tue, 11 Mar 2003, Peter Lind Damkjær wrote:

> Så er der adgang til OCES personcertifikater
>
> Læs mere på http://www.tdc.dk/digitalsignatur

Hmmm. Det ser meget godt ud.

Dog kan min netscape 6 og min konqueror ikke vise TDCs sider korrekt,
f.eks. http://tdcinternet.dk/artikel.php?id=48237&dogtag=t-47831

Told og skat samt selve registreringssiderne på den der skinfakse
maskine virker fint.

Værre er det imidlertid at jeg ikke kan få certifikatet at se i min
browser efter installation. Og dermed ikke eksportere det og tage
backup. Og vel heller ikke bruge det, men det er jeg ikke nået til
endnu.

Jeg har installeret det fra netscape 6. Den tror ret meget at den er en
mozilla og bruger .mozilla kataloget til sine konfigurationsfiler.

find ./ -mmin -10
lige efter installation af certifikatet gav mig flg.:

./.mozilla/default/localstore.rdf
./.mozilla/default/history.dat
./.mozilla/default/key3.db

localstore.rdf er en xml fil.
 file key3.db
key3.db: Berkeley DB 1.85 (Hash, version 2, native byte-order)

Jeg går ud fra at det er de to filer der er certifikatet?

Kan jeg importere dem som de er, uden at have eksporteret dem først,
eller hvordan får jeg overbevist mozilla/netscape om at den har et
certifikat?

Jeg har også prøvet mozilla (den bruger samme .mozilla katalog), det
hjalp ikke :-(

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk