Re[2]: [SIGNATUR] OCES digital signatur åbnet

Hello Hanne,

key3.db og cert7.db er mozilla/netscapes keystore. Certifikatet ligge
i keystore.

Du skal bruge export funktionen i mozilla/netscape for at gemme
certifikatet i et pkcs12 keystore som skal bruges af den kommende
OpenSign/OpenLogon applet

/Bo

Hanne Munkholm> On Tue, 11 Mar 2003, Peter Lind Damkjær wrote:

> [...]

Hanne Munkholm> Hmmm. Det ser meget godt ud.

Hanne Munkholm> Dog kan min netscape 6 og min konqueror ikke vise TDCs sider korrekt,
Hanne Munkholm> f.eks. http://tdcinternet.dk/artikel.php?id=48237&dogtag=t-47831

Hanne Munkholm> Told og skat samt selve registreringssiderne på den der skinfakse
Hanne Munkholm> maskine virker fint.

Hanne Munkholm> Værre er det imidlertid at jeg ikke kan få certifikatet at se i min
Hanne Munkholm> browser efter installation. Og dermed ikke eksportere det og tage
Hanne Munkholm> backup. Og vel heller ikke bruge det, men det er jeg ikke nået til
Hanne Munkholm> endnu.

Hanne Munkholm> Jeg har installeret det fra netscape 6. Den tror ret meget at den er en
Hanne Munkholm> mozilla og bruger .mozilla kataloget til sine konfigurationsfiler.

Hanne Munkholm> find ./ -mmin -10
Hanne Munkholm> lige efter installation af certifikatet gav mig flg.:

Hanne Munkholm> ./.mozilla/default/localstore.rdf
Hanne Munkholm> ./.mozilla/default/history.dat
Hanne Munkholm> ./.mozilla/default/key3.db

Hanne Munkholm> localstore.rdf er en xml fil.
Hanne Munkholm>  file key3.db
Hanne Munkholm> key3.db: Berkeley DB 1.85 (Hash, version 2, native byte-order)

Hanne Munkholm> Jeg går ud fra at det er de to filer der er certifikatet?

Hanne Munkholm> Kan jeg importere dem som de er, uden at have eksporteret dem først,
Hanne Munkholm> eller hvordan får jeg overbevist mozilla/netscape om at den har et
Hanne Munkholm> certifikat?

Hanne Munkholm> Jeg har også prøvet mozilla (den bruger samme .mozilla katalog), det
Hanne Munkholm> hjalp ikke :-(