Re: [SIGNATUR] OCES digital signatur åbnet

On Tue, 11 Mar 2003, Hanne Munkholm wrote:

> Værre er det imidlertid at jeg ikke kan få certifikatet at se i min
> browser efter installation.

Hvordan fik du fat i certifikatet?

Jeg kom så langt at jeg indtastede mit CPR-nummer og e-mail adresse.
Herefter fik jeg at vide at jeg ville få tilsendt en pin-kode med
snail-mail.

I den mail jeg fik fra sslug@sslug stod:
  "samt pinkoden, som du modtager med posten."

Når jeg så modtager pinkoden, så skal jeg klikke ind på
https://skinfakse.certifikat.dk/gateway/start/flexgate.jsp
og indtaste pinkoden og det referencenummer jeg har fået udleveret.
Først da får jeg mit certifikat.

Jeg har brugt Mozilla, og det så ikke ud til at der blev startet
noget Java.

En sur biting: Web-siden fandt mit rigtige navn ud fra CPR-nummer,
hvilket betyder at mit certifikat kommer til at indeholde "Øå" - ret
surt, for så kan det ikke ses i Mozilla. Omvendt kan man sige at det
var en god ting, for så er jeg mere motiveret for at få rettet fejlen.

mvh/Hans Østergård Schou
Please don't call me at all, (E-)mail is sufficient)
				-- Anne Bezemer