Re: [SIGNATUR] OCES digital signatur åbnet

On Wed, 12 Mar 2003, Hans Schou wrote:

> Hvordan fik du fat i certifikatet?
>
> Jeg kom så langt at jeg indtastede mit CPR-nummer og e-mail adresse.
> Herefter fik jeg at vide at jeg ville få tilsendt en pin-kode med
> snail-mail.

Jeg har tdc mobil, så jeg fik den med sms. Jeg synes egentlig at det er
noget svineri at diskriminere på den måde, men det forhindrede mig ikke
i at bruge det for at det skulle gå lidt stærkere, når jeg nu havde sat
mig for at teste...

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

Bare turde tage sit tøj og gå sin egen vej
jeg ved det holder længst i længden
-- Michael Falch