Re: Re[2]: [SIGNATUR] OCES digital signatur åbnet

On Tue, 11 Mar 2003, Jens Bo Friis wrote:

> Hello Hanne,
>
> key3.db og cert7.db er mozilla/netscapes keystore. Certifikatet ligge
> i keystore.
>
> Du skal bruge export funktionen i mozilla/netscape for at gemme
> certifikatet i et pkcs12 keystore som skal bruges af den kommende
> OpenSign/OpenLogon applet

I Mozilla er der vist en knap der hedder export - i netscape 6 hedder
det "backup". Men den er grå og kan ikke klikkes på fordi netscape ikke
har fattet at den har fået mit certifikat.

Der er ingen certifikater under "Your Certificates". Kun under
"Authorities" og de ligner ikke lige det rigtige.

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

It's just time to pay the price for not listening to advice
And deciding in your youth on the policy of truth
-- Depeche Mode