Re: Re[2]: [SIGNATUR] OCES digital signatur åbnet

On Tue, 11 Mar 2003, Jens Bo Friis wrote:

> Hello Henrik,
>
> k, du vandt... jeg husker ikke så godt

Øhm. Jeg har ikke nogen cert8.db fil.

Og min cert7.db havde ikke ændret sig da jeg havde fået certifikatet.

Min cert7.db kan jeg se har ændret sig en time senere, men det er nok
fordi jeg gik ind på en dokumentationsside hos TDC og (for første gang i
mit liv) blev bedt om at godkende _deres_ certifikat, som så blev lagt
under "Web sites" hos mig.

Såeh, et eller andet er der måske nok sket - med mine indstillinger
måske, siden jeg pludselig skal godkende deres certifikat for at komme
derind. Men mit eget er tilsyneladende ikke blevet korrekt installeret i
browseren :-(

Betyder det at jeg skal afmelde det og starte forfra? Indtil jeg finder
en browser der kan? For netscape 6 kan så åbenbart ikke.

Eller også har jeg trykket på en forkert knap. Jeg kan ikke kende ret
mange af de dialogbokse der er billede af i vejledningen på
https://skinfakse.certifikat.dk/gateway/guides/stdflex.jsp :-)

Jeg får lov at indtaste pinkode og password,  men bliver aldrig spurgt
om jeg vil "føje certifikatet til rodlageret" ...

I wanna live in a world where software doesn't suck :-(
--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

Kæmp for alt hvad du har kært