Re[4]: [SIGNATUR] OCES digital signatur åbnet

Hello Hanne,

så har du ikke dit certifikat i mozillas keystore. det vil vise sig i
"my certificates".

noget må være gået galt

/Bo

Wednesday, March 12, 2003, 9:12:39 AM, you wrote:

Hanne Munkholm> On Tue, 11 Mar 2003, Jens Bo Friis wrote:

> [...]

Hanne Munkholm> I Mozilla er der vist en knap der hedder export - i netscape 6 hedder
Hanne Munkholm> det "backup". Men den er grå og kan ikke klikkes på fordi netscape ikke
Hanne Munkholm> har fattet at den har fået mit certifikat.

Hanne Munkholm> Der er ingen certifikater under "Your Certificates". Kun under
Hanne Munkholm> "Authorities" og de ligner ikke lige det rigtige.