Re: Re[4]: [SIGNATUR] OCES digital signatur åbnet

On Wed, 12 Mar 2003, Jens Bo Friis wrote:

> Hello Hanne,
>
> så har du ikke dit certifikat i mozillas keystore. det vil vise sig i
> "my certificates".
>
> noget må være gået galt

Ja det var egentlig det jeg prøvede at forklare :)

Betyder det at jeg er nødt til at ringe og spærre mit certifikat, og
derefter bestille et nyt?

Indtil jeg finder en browser det virker... Kan jeg teste på noget at det
I andre testede på, før der "rigtige" certifikater kom, for at se et
certifikat komme korrekt ind i min browser?

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

Her er fredeligt og stille, her er ingen larm og støj
jeg har sået kruspersille, og et brev med pure løg
lad alverden slå for panden og bekæmpe spe med spot
jeg vil enes med hinanden og mig selv og ha' det godt.
-- Halfdan Rasmussen