Re: Re[4]: [SIGNATUR] OCES digital signatur åbnet

On Wed, 12 Mar 2003, Hanne Munkholm wrote:

> Betyder det at jeg er nødt til at ringe og spærre mit certifikat, og
> derefter bestille et nyt?

Ok nu virker det. Jeg installerede en ny netscape 7.02 og den nyeste
java fra sun, og prøvede igen, inde fra Told & SKat's side. Og fik
mulighed for at spærre mit certifikat og oprette et nyt.

Jeg blev ikke spurgt om min spærrekode - måske synes de mit tast-selv
nummer er id nok? Donno.

Men denne gang kom det til at virke.

Så, eh, hvad kan jeg bruge det til? Udover selvangivelsen.

Noget med at signere mails? Jeg bruger "pine". Mine brugere på IT-C
bruger primært netscape mail.

PS: Det er cert7.db filen der har ændret sig hos mig. Jeg har stadig
ikke nogen cert8. Men certifikatet kan ses inde i netscape og jeg har
eksporteret det.

BTW: Når det så er eksporteret med et ekstra password, er det så
"krypteret nok" til at jeg lemfældigt kan opbevare min backup? ;)

TIA,
--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

Han har jo ikke noget på! råbte til sidst hele folket. Og det krøb i
kejseren, thi han syntes, de havde ret, men han tænkte som så: nu må jeg
holde processionen ud. Og så holdt han sig endnu stoltere, og
kammerherrerne gik og bar på slæbet, som der slet ikke var.
-- H.C. Andersen