Re: [SIGNATUR] Kmail og signatur fra TDC

Carsten Gram wrote:

Hej NG!
Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg bruger min signatur med
Kmail??

Jeg var ret sikker på, at KMail endnu ikke er langt nok med S/MIME-implementeringen til at det fungerer. Det var dog en del af "Aegypten"-projektet, og de påstår tilsyneladende at det virker. Det er lavet ved hjælp af et GPG-baseret S/MIME plugin, gpgsm (ja, det lyder paradoksalt, men er ganske vist). Læs mere på http://www.gnupg.org/aegypten/.

Fremgangsmåden skulle være et crypto plugin under "Security" i KMail's settings - jeg kan dog ikke få det til at virker her (KMail 1.5 / KDE 3.1.0), så jeg bruger Mozilla 1.2.1...

Sig endelig til, hvis du får det til at virke!

mvh Jeppe