Re: [SIGNATUR] OCES-certifikater og LDAP?

Tim Thøgersen wrote:

Peter gav mig følgende svar i anden sammenhæng:

Kataloget kan du i øvrigt finde på
ldap://dir.certifikat.dk (anvend searchBase c=dk)

Hmm... Jeg kan ikke umiddelbart få det til at virke i Mozilla - hvad skal jeg skrive i "Base DN" og "Bind DN"? Jeg indrømmer, at min viden om LDAP begrænser sig til navnets betydning ;-)

Iøvrigt ville jeg forvente at TDC havde lavet en separat LDAP server til OCES?!?

mvh Jeppe