Re: [SIGNATUR] OCES-certifikater og LDAP?

Tim Thøgersen wrote:
Jeg har fået det til at virke i PGP (til email) på MacOSX men må indrømme jeg ikke helt kan finde hvor Jeppe Buk forsøger at indstille det i Mozilla. Min kommentar var generel.
Er det til mail eller web i Mozilla certifikaterne skal bruges?

jeg har fået det til at virker i Outlook Express

ldap://dir.certifikat.dk
searchBase c=dk

Men i Mozilla syntes det ikke at virker
Har prøvet med Base DN c=dk

Det ligger under Edit -> Preferences -> Mail & newsgroups -> Addressing