Re: [SIGNATUR] OCES-certifikater og LDAP?

On Fri, 14 Mar 2003, Henrik Gemal wrote:

> jeg har fået det til at virker i Outlook Express
>
> ldap://dir.certifikat.dk
> searchBase c=dk
>
> Men i Mozilla syntes det ikke at virker
> Har prøvet med Base DN c=dk
>
> Det ligger under Edit -> Preferences -> Mail & newsgroups -> Addressing

Nu er jeg lige dum. Men hvordan får man et ssl certifikat til at signere
sin mail? Og hvad skal man med ovenstående ldap url (nej jeg var ikke
til ldap foredrag). Min browser siger den ikke kender protokollen ldap.
Er det mit mail program der skal bruge den?  Til hvad? Jeg troede ldap
var sådan noget directory service agtigt noget.

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

" Fear is the path to the Dark Side; fear leads to anger. Anger
leads to hate. Hate leads to suffering. "    -- Yoda