Re: [SIGNATUR] OCES-certifikater og LDAP?

Tim Thøgersen wrote:
On fredag, mar 14, 2003, at 10:40 Europe/Copenhagen, Hanne Munkholm wrote:

Og hvad skal man med ovenstående ldap url (nej jeg var ikke
til ldap foredrag). Min browser siger den ikke kender protokollen ldap.
Er det mit mail program der skal bruge den?  Til hvad? Jeg troede ldap
var sådan noget directory service agtigt noget.

Jeg kan slet ikke få Mozilla (1.3b) til at virke med dette. Den husker slet ikke det jeg indtaster. Så jeg ved ikke om den bare finder mailadressen eller også tilbyder at kryptere/signere mails.

Har du prøvet med Mozilla 1.3 final? ;)

Jeg har ikke testet det - jeg først lige bestilt mit certifikat.

-- Joergen Ramskov Jabber ID: Pointwood[AT]jabber.shd.dk Mere info på http://jabber.dk/ og http://jabber.org/