Re: [SIGNATUR] Offentlig digital telefonbog?

On Fri, 14 Mar 2003, Jørgen Ramskov wrote:

> De oplysninger der vil blive tilgængelige er navn og emailadresse. Jeg
> er lidt i tvivl om jeg tør tilmelde mig det. Det kunne lyde som en
> oplagt database for spammere...

Enig. Jeg lavede en speciel email adresse til formålet, og har ikke
givet den til nogen andre endnu. Så vi må se :)

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

" Fear is the path to the Dark Side; fear leads to anger. Anger
leads to hate. Hate leads to suffering. "    -- Yoda