Re: [SIGNATUR] OCES-certifikater og LDAP?

On fredag, mar 14, 2003, at 11:42 Europe/Copenhagen, Jørgen Ramskov wrote:

Tim Thøgersen wrote:
On fredag, mar 14, 2003, at 10:40 Europe/Copenhagen, Hanne Munkholm wrote:

Og hvad skal man med ovenstående ldap url (nej jeg var ikke
til ldap foredrag). Min browser siger den ikke kender protokollen ldap.
Er det mit mail program der skal bruge den? Til hvad? Jeg troede ldap
var sådan noget directory service agtigt noget.

Jeg kan slet ikke få Mozilla (1.3b) til at virke med dette. Den husker slet ikke det jeg indtaster. Så jeg ved ikke om den bare finder mailadressen eller også tilbyder at kryptere/signere mails.

Har du prøvet med Mozilla 1.3 final? ;)

I Mozilla 1.3 fås når man indtaster begyndelsen af mailadresse:"Error code 2: Protocol error
Please contact your System Administrator".
Hmm, jeg er SA og der er ikke noget der skulle forhindre ldap i at virke og det virker i andre programmer, så fejlen er sandsynligvis Mozillas.