Problemer - Mozilla 1.3, Windows

Ok, dette er nok lidt OT på SSLUG's lister, men det er her digital signatur diskutteres mest :)

Jeg prøvede at installere min digital signatur i Mozilla 1.3 på en Windows XP maskine. Jeg undrer mig over at der ikke er nogen installationsvejledning til Mozilla på Windows. I vejledningen snakkes kun om "Mac OS med en Netscape browser" og "Linux RedHat 8.0 med en Mozilla browser".

Siden det burde fungere på Mozilla under Linux, gik jeg ud fra at det også ville fungere med Mozilla under Windows. Det gør det ikke - i hvert fald ikke med Mozilla 1.3.

Efter at have indtastet den pinkode jeg har modtaget og klikket "Installer Digital Signatur", så skulle jeg have modtaget noget i denne retning:
https://skinfakse.certifikat.dk/gateway/guides/gif/MAC-flex-2.png

Men det gjorde jeg ikke, i stedet gik den straks i gang med at generere min private nøgle.

Hvis jeg kigger i min "Certificate Manager", så har jeg også et certifikat, men hvis jeg prøver at tage en backup, så får jeg følgende fejl:
http://www.ramskov.org/images/tmp/backup_failed.png

Et andet spørgsmål: Hvis jeg gerne vil benytte mit certifikat fra flere PC'ere, hvad gør jeg så? Tager en backup og importerer det?

-- Joergen Ramskov Jabber ID: sslug@sslug More info: http://jabber.org/