Re: [SIGNATUR] Problemer - Mozilla 1.3, Windows

Joergen Ramskov <sslug@sslug> writes:

> Jeg glemte at spørge - hvad gør jeg nu?
>
> Man kan vel kun installere et certifikat én gang?

Jeg kan ikke løse dit umiddelbare problem; det vil sige, jeg ved ikke
hvordan du redder det certifikat du har fået.

Men jeg kan fortælle hvordan du får dit certifikat erstattet med et
nyt. Det gør du nemlig bare ved at gå ind at bestille et nyt, så får
du automatisk mulighed for at spærre det gamle.

Det fik jeg selv brug for da jeg brugte java-programmet til at hente
mit certifikat ned, og fik en null pointer-exception (det skete vist
fordi jeg ikke havde fået skrevet et filnavn det skulle gemmes i).

Mærkeligt nok fik jeg ikke brug for min spærrekode, hvilket tyder på
at enhver kan gå ind og fjerne andres certifikater ved at bestille et
nyt til dem...

Hilsen
  Kåre
--