Re: [SIGNATUR] Problemer - Mozilla 1.3, Windows

Jeppe Buk wrote:
Joergen Ramskov wrote:

Jeg glemte at spørge - hvad gør jeg nu?

Man kan vel kun installere et certifikat én gang?

Mig bekendt kan du godt rekvirere et nyt certifikat på samme måde som første gang; så bliver du bare spurgt om du vil spærre det eksisterende certifikat.

Ja, men er det nødvendigt i dette tilfælde? Jeg tror det, men er ikke sikker.

Desværre har jeg ikke noget bud på hvad der gik galt - jeg erhvervede mit certifikat med Mozilla 1.2.1 - og nu bruger jeg det med Mozilla 1.3 - helt uden problemer.

Det er selvfølgelig under Linux - jeg overlader konklusionen til dig selv ;-)

:D

-- Joergen Ramskov Jabber ID: sslug@sslug More info: http://jabber.org/