Re: [SIGNATUR] Problemer - Mozilla 1.3, Windows

On Sun, 16 Mar 2003, Joergen Ramskov wrote:

> Ikke så heldigt...

Mmm jeg oplevede det samme, men jeg tænkte at det måske var fordi jeg
gik via told & skat, og derfor havde oplyst min tast-selv kode. Ikke at
det er en sikker identifikation IMO - men det er dog ikke en kode alle
mulige kender.

Hvis man går ind via TDC og kun skal oplyse nogens cpr nummer og email
adresse for at spærre deres certifikat, og ikke bliver bedt om
spærrekoden, er det ikke så fedt :-(

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

Nothing lasts forever and we both know hearts can change
and it's hard to hold a candle in the cold November rain
-- Guns'n'Roses