Re: [SIGNATUR] Problemer - Mozilla 1.3, Windows

On Sun, 16 Mar 2003, Joergen Ramskov wrote:

> Ja, men er det nødvendigt i dette tilfælde? Jeg tror det, men er ikke
> sikker.

Da mit certifikat "gik galt" var det slet ikke installeret i browseren,
så jeg bestilte et nyt. Dit er tilsyneladende installeret men kan ikke
eksporteres. Det hjælper ikke ret meget.

Jeg ved ikke så forfrygtelig meget om Windows. Hvis du ikke kan få den
til det, er det nok nødvendigt. Så kan du også teste spærre-mekanismen
og tilslutte dig vores klagekor omkring sikkerheden :-)

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

Bare turde tage sit tøj og gå sin egen vej
jeg ved det holder længst i længden
-- Michael Falch