Re: [SIGNATUR] Problemer - Mozilla 1.3, Windows

Hanne Munkholm <sslug@sslug> writes:

<snip>

> Hvis man går ind via TDC og kun skal oplyse nogens cpr nummer og email
> adresse for at spærre deres certifikat, og ikke bliver bedt om
> spærrekoden, er det ikke så fedt :-(

Det var lige nøjagtig via TDC jeg gjorde det - jeg har nemlig ikke
fået min selvangivelse endnu, og jeg har alligevel ikke nogen
mobiltelefon hos TDC.

Jeg tror ikke man kan spærre den direkte, kun ved at bestille et nyt
og dermed spærre det gamle. For resten var min nye spærrekode den
samme som den gamle, hvilket fik mig til at overveje om spærrekoden
kan udregnes fra CPR-nummeret på en eller anden måde...

Hilsen
  Kåre
--
Kaare Fiedler Christiansen                         sslug@sslug