Re: [SIGNATUR] DEMO: gæstebog med OCES certifikat underskrift

On Mon, 17 Mar 2003, Jens Bo Friis wrote:

> Jeg har opdateret mit site med en lille simpel demo, en gæstebog, hvor
> man kan skrive en kommentar som herefter signeres med OCES certifikatet.
>
> Hvis I lyster så prøv den og pls meld tilbage hvad der virker og hvad
> der ikke virker.

Det tager enormt lang tid at loade java apletten. Midtvejs bliver jeg
spurgt om om jeg vil stole på en eller anden session fra thawte et eller
andet, så siger jeg ja. Så går der enormt lang tid igen, jeg får lov at
se de første par ord af det jeg har skrevet i gæstebogen, og et felt
hvor jeg skal indtaste kodeord. Det meste af min besked kan ikke ses, og
jeg kan ikke komme til kodeords-feltet. Certifikatknappen er greyed, men
jeg kan godt trykke på "funktioner" og sikkert også på "afbryd", den er
i hvert fald sort. "Ok" er greyed.

Certifikatet er installeret i min browser, men den applet finder det
tilsyneladende ikke.

Brotset fra det, hvilket kodeord er det så du vil have jeg skal taste
ind (hvis jeg kunne)? Mit browser master password? I din applet? Uhhh
den trust, den trust:-)

Jeg bruger netscape 7 med java 1.3.1 og java virker.
--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

" Fear is the path to the Dark Side; fear leads to anger. Anger
leads to hate. Hate leads to suffering. "    -- Yoda