Re: [SIGNATUR] DEMO: gæstebog med OCES certifikat underskrift

Hello Jens,

jeg tror at jeg har fundet ud af hvorfor Mac ikke virker. Jeg ændrer
lidt på "nøgle fra diskette" til "find nøgle". Derved har jeg ikke
længere bindingerne til forskellighederne i /dev/diskette eller a:
(jeg aner ikke hvordan man tilgår disketten på en Mac)

/Bo